vineri, 10 mai 2013

Pentru Costin Andrieş


Rog colegii să-i transmită ( el s-a ascuns, nu face faţă dialogului direct) .El aruncă vorbe urâte despre oameni şi apoi fuge, se blocheaza în carapace. ( Tehnica de manipulare nr 5) 

Către Costin Andries

Faci parte dintre impostorii cu o spoială de cultură, care îşi dau aere şi semanifestă  autosuficienţă în timp ce fac propagandă pe net împotriva noastră , a românilor.
Nu cred că ai învăţat  compotamentul ăsta  în familie, ci mai degrabă pe la şcolile “speciale” pe care le-ai făcut ( cu siguranţa neplătite de tine sau familia ta )

Îmi spui mie că “ frec menta pe net “ ?

Habar n-ai tu   cât am eu de muncă ( pe care mi-o creez singură)  !

Dar dacă n-am libertate,  degeaba muncesc. Sunt sclavă . Ca să-ţi platesc ţie, din taxele mele  propaganda globalistă pe care o faci pe net, grupurile pe care le organizezi pe FB de dimineţa până  seara .
Deosebirea între mine şi tine este că eu  îmi  plătesc singură  “statul pe net  “ traducerile pe care le fac cu  mintea  şi învaţătura mea , din banii şi timpul meu  ca să-mi apar libertatea la care atentezi tu şi  pe care mi-o calci în picioare . În timp ce pe  tine te plătesc globalistii, din taxele mele.

Statul  globalist pe care-l susţii tu pe FB  , îmi ia  tot !

Este un dezastru cum se pot duce banii pe : impozite, electricitate, gaze,  asigurări, bezină mâncare.. Nu mai rămân cu nimic de la o luna la alta pentru că trebuie  să plătesc  un  nemernic ca tine   care nu pomeneşte  NIMIC despre : jaful industriei românesti, al agriculturii al resurselor naturale, despre faptul ca România se transformă într-o colonie. Nimic, nimic, nimic. 
Te  dai de "dreapta", te ocupi  doar de teme generale : comunism, avorturi, holocaust .Teme care să-ţi dea   faţă de "conservator" , dar la  o adică nu dai doi bani pe lucrurile pe care le tot vânturi pe net. Ai învăţat să jigneşti  şi să calci în picioare opinia altuia, libertatea lui de exprimare.

Toate lucrurile astea pentru tine nu reprezintă nimic, pentru că tu nu ştii ce înseamnă respectul faţă de om, faţă de muncă .Pentru că nu ştii ce înseamnă munca cinstită care este apreciata de piaţă şi aduce profit.Tu nu eşti un capitalist,esti o lipitoare care îşi trădează poporul de pe urma căruia trăieşte.

Te comporti ca un mahalagiu, bârfeşti  mai rău ca o femeie de proastă calitate.
Eşti un mardeiaş la  drumul mare cu apucături de komisar nazist şi  securist kagebist , un “supraveghetor globalist” .


Acesta este in "Drept la Replica" pentru comentariile de mai jos :
L-am scos pe Riddick (Prioritate de Dreapta) din grup.
Pare ca se duce pe panta George Roncea, Saccsiv. Sa se duca singur.
Motivul exact, textul asta de George Roncea, un fel de Mircea Dogaru cu barba:
"...sunt niste lucruri de adaugat, pe langa ce se poate scrie la ziar.
mai intai si mai intai trebuie precizat ca Daniel Ciobotea este un diavol homosexual bolnav mintal.
recrutarea sa de catre DIE si apoi de catre KGB este un alt fapt demn de mentionat.
naparca asta care se aventura prin carciumile cu poponari din Iasi, in civil, la agatat, pe vremea cand era “mitropolit”, a fost propulsat in principal de Andrei Plesu, unul dintre sefii retelei antiromanesti din Romania. Andrei Plesu a facut parte tot din reteaua DIE, ofiterul de legatura al nevesti-sii fiind colegul de birou al cadrului Securitatii care-l controla pe Dan Voiculescu. Tigan din Braila, dintr-o mama cadru PCR inca din ilegalitate (evreica la baza), Plesu a fost si este inca un nod de retea, nod cu gaozul puternic largit de alde Liiceanu & comp, o retea de homosexuali infipti de KGB si serviciile germane conexe la conducerea institutiilor Romaniei."
(mai continua in acelasi stil pe citeva pagini)

Riddick a dat "like" si a comentat:

Prioritate de Dreapta Nu contează atât trecutul lui, cât agenda (globalistă) pe care o urmează fidel.
acum 3 ore · Îmi place · 1
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=511696308883989&set=a.106056109448013.27048.100001308735735&type=1&theater&notif_t=photo_reply )

si textul asta http://riddickro.blogspot.ro/2012/10/la-icr-s-au-rotit-papionagiii.html cu pasaje gen " Monstrulețul antiromânesc HRP"
Share · May 9 at 2:50pm


https://www.facebook.com/groups/426768217389146/permalink/503278153071485/